Serwis
Zalety usługi serwisowej :
- Stałe koszty (cena za godzinę lub opłata ryczałtowa, abonament)
- Brak kosztów zatrudnienia specjalistów
- eliminuje możliwość nie obecności
- Niższy koszt w stosunku do zatrudniania na umowę o pracę
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta i jako kolejna forma sprzedaży i świadczenia usług przez naszą firmę są umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów serwisowania, okresowych pomiarów oraz konserwacji. Pozwala na planowanie wydatków oraz zwiększa bezpieczeństwo pracy.
Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane. Dzięki temu treść umowy serwisowej jest optymalnie dostosowana do wymagań Zleceniodawcy.
W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje ustalony pakiet godzin do wykorzystania.
Serwis zapewnia m.in. :
- okresowe przeglądy i pomiary zgodne z normami lub\i wskazaniami producenta poszczególnych produktów czy systemów.
- właściwą konfigurację poszczególnych elementów systemu,
- szybką reakcję na wszelkie nieprawidłowości,
- niższe koszty obsługi w porównaniu do etatu lub do spontanicznych wezwań
- gwarantuje rezerwację czasu na przeprowadzenie prac zawartych w umowie
W przypadku awarii gwarantujemy
- dostępność specjalistów, niezbędnych do szybkiego rozwiązania problemu,
- przystąpienie do czynności serwisowych w określonym w umowie czasie ,
- opcjonalnie udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy sprzętu uszkodzonego.
Umowa może dotyczyć obsługi całego obiektu lub wskazanych przez Zleceniodawcę podsystemów. Umowę serwisową indywidualnie dopasowujemy do potrzeb zamawiającego.