Serwis

Zalety usługi serwisowej :

  • Stałe koszty (cena za godzinę lub opłata ryczałtowa, abonament)
  • Brak kosztów zatrudnienia specjalistów
  • eliminuje możliwość nie obecności
  • Niższy koszt w stosunku do zatrudniania na umowę o pracę

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta i jako kolejna forma sprzedaży i świadczenia usług przez naszą firmę są umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów serwisowania, okresowych pomiarów oraz konserwacji. Pozwala na planowanie wydatków oraz zwiększa bezpieczeństwo pracy.
Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane. Dzięki temu treść umowy serwisowej jest optymalnie dostosowana do wymagań Zleceniodawcy.
W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje ustalony pakiet godzin do wykorzystania.

Serwis zapewnia m.in. :

  • okresowe przeglądy i pomiary zgodne z normami lub\i wskazaniami producenta poszczególnych produktów czy systemów.
  • właściwą konfigurację poszczególnych elementów systemu,
  • szybką reakcję na wszelkie nieprawidłowości,
  • niższe koszty obsługi w porównaniu do etatu lub do spontanicznych wezwań
  • gwarantuje rezerwację czasu na przeprowadzenie prac zawartych w umowie

W przypadku awarii gwarantujemy

  • dostępność specjalistów, niezbędnych do szybkiego rozwiązania problemu,
  • przystąpienie do czynności serwisowych w określonym w umowie czasie ,
  • opcjonalnie udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy sprzętu uszkodzonego.

Umowa może dotyczyć obsługi całego obiektu lub wskazanych przez Zleceniodawcę podsystemów. Umowę serwisową indywidualnie dopasowujemy do potrzeb zamawiającego.

Pokaż komentarze
Ukryj komentarze

Inteligentny dom System
Canathome, LCN, Hausbus, Schnittstellen, Domotik, Caraca, Cebus, KNX, LNO, Smarthome, x10, Dupline PDF, Dupline, Gavazzi-automation